Ξαφνικά σήμερα μας προέκυψε “Ο αέρας” και επειδή δεν αφήνουμε τίποτε, “Εμπρός έξω στην αυλή!!!”
Ας δούμε τι συμβαίνει στην κορδέλα μας; Ποιος την κάνει και κουνιέται; Μα φυσικά “ο Αέρας”
Επιστροφή στην τάξη. Τώρα ποιος μπορεί και με ποιο τρόπο να κάνει την κορδέλα να κουνηθεί; Μπράβο παιδιά, μπορούμε να φυσήξουμε και να κουνήσουμε την κορδέλα με τον αέρα που κρύβουμε μέσα μας.
Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε με τον αέρα που έχουμε μέσα μας; Να οδηγήσουμε ένα μπαλόνι στο κέντρο μιας σπείρας.
Ποιος θα ρίξει το μπαλάκι του πρώτος κάτω από το τραπέζι;
Μήπως τώρα χρειαζόμαστε λίγο αέρα για να ξεϊδρώσουμε; Ναι!!! Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Μα φυσικά με βεντάλιες! Εμπρός ας φτιάξει ο καθένας τη βεντάλια του.
Παιδιά τι λέτε; Έχει δύναμη ο αέρας; Τι μπορεί να κάνει;
Μήπως άραγε μπορούμε να βρούμε πράγματα που έχουν συνθετικό τη λέξη αέρας ή άνεμος;
Ας φανταστούμε τώρα και ας ζωγραφίσουμε τι μπορεί να φυσάει ο αέρας.
Έχουμε τώρα ένα πρόβλημα να λύσουμε. Ποιος έχει περισσότερη δύναμη; Ο ήλιος ή ο αέρας; Ας ζωγραφίσει ο καθένας στο χαρτί του την άποψή του.
Ωραία τώρα ας καταγράψουμε την άποψή μας.
Τι αποτέλεσμα βγάλαμε;
Ας μάθουμε και ας ζωγραφίσουμε το ποίημα του Γ. Δροσίνη “Ο Ήλιος και ο Αέρας”.
Φτιάχνουμε τα μαλλιά μας φυσώντας τη μπογιά με το καλαμάκι.


























































































